آیا دیالیز یک فاکتور مهم برای بیمار نارسایی کلیه با GFR 12.6
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز یک فاکتور مهم برای بیمار نارسایی کلیه با GFR 12.6

آیا دیالیز انتخاب باید برای کلیه بیمار نارسایی با GFR 12.6؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از رایج ترین درمان از نارسایی کلیه با GFR کمتر از 15 است، به طور کلی، بیمار باید دیالیز را اما نه همه بیمار نیاز به دیالیز.
مشخص شده است که سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری کلیوی است، ممکن است تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50٪ افزایش نمی دهد. در واقع، GFR با کراتینین متفاوت است، آن را یکی از شاخص های حساس از بیماری های کلیوی است. هنگامی که GFR خود را پایین تر به 12.6 است، بدان معناست که شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیه و کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است. به طور کلی، مردم نیاز به دیالیز برای از بین بردن کسانی علائم ناشی از آن. اما بیمار هیچ بدیهی است علائم آنها می توانند به تاخیر انداختن بار به آن را، راه های دیگر برای مقابله با این بیماری را انتخاب کنید.
هر راه دیگر برای درمان failuer kiney با GFR 12.6 وجود دارد؟
چینی گیاهان دارویی پزشکی یکی از بهترین انتخاب برای بیمار با سطح GFR بنابراین پایین تر است، آن را می توانید کمک به بیمار تسکین علائم و تعمیر توابع آسیب دیده کلیه در همان زمان. بنابراین با کمک آن، بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. اما چینی گیاهان دارویی پزشکی که در بالا ذکر شده است به یک درمان تک به معنی این نیست، آن یک سری از روش درمان بر اساس TCM است. در میان آنها میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک نماینده است، آن را تا اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری کلیه. همکاری با روش های دیگر، می تواند مشکلات کلیوی از دلایل اساسی را حل کند.
از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به GFR 12.6 اما بدون علائم دیگر، آنها می توانند طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان جایگزین دیالیز را انتخاب کنید، آن می تواند عملکرد کلیه را تا حد زیادی بهبود بخشد. اگر شما علاقه مند در آن و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: